Wanneer naar de dokter voor trap in ballen?

Ik heb zojuist per ongeluk een stootje tegen mijn rechterbal gekregen. De pijn duurde maximaal 10 minuten. De pijn is nu over, maar moet ik nog naar de dokter?

Ik ben echt bang om onvruchtbaar te worden hierdoor.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
sprong de linker tijdig opzij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Blijkbaar wel anders zou die ook pijn doen

Antwoorden (1)

Daarvoor hoef je niet naar de dokter. Het is gewoon zeer pijnlijk. Zoals je gemerkt hebt is het vanzelf overgegaan. Onvruchtbaar wordt je hier beslist niet van.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je daar onvruchtbaar van zou worden liepen er niet veel vruchtbare mannen rond.

Toegevoegd na 9 uur:
Opvallend dat je ook hebt opgemerkt dat je pijn had in je onderbuik, en niet zozeer aan je ballen.
Dat komt omdat de voortplantingsorganen al heel vroeg worden aangelegd, nog vóór het echte besluit tot meisje of jongen.
Daarom hebben jongens óók tepels.
En de ballen zijn in het begin equivalent met de eierstokken, en worden als zodanig in de herdenen bedraad. Ze zakken pas later naar beneden.
De pijn die je voelt, voel je op de plaats van de eierstokken.
Reddie
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie. Ik heb vorig jaar ook een schop gekregen, de pijn duurde 1 uur. En vandaag deze schop, dus ik was echt bang omdat de eerste 10 seconden een SHOCK was en ik licht pijn had in mijn onderbuik. Ik vroeg me trouwens ook af, doet altijd de rechterbal pijn bij een schop of heb ik die schop op mijn rechterbal geincasseerd, want de linkerbal mankeerde niets.
Ritsuka
10 jaar geleden
je hebt altijd 1 bal lager hangen dan de ander, de rechter hangt blijkbaar bij jou het laagst en is de klos
ItisILeClerc
10 jaar geleden
als het elk jaar raak is, kies misschien het verkeerde gezelschap